pame

    ΑΦΑΙΡΕΣΑΜΕ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΧΑΜΗΛΕΣ  

Επιστροφές / Ακυρώσεις

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με e-mail στο info@pamepharmacy.gr πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος. 

 

Επιστροφές Ελαττωματικών/ Λάθος Προϊόντων


Τα προϊόντα ελέγχονται, τοποθετούνται και αποστέλλονται σε ειδικές συσκευασίες ανάλογα με την ευαισθησία τους για να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη εντός τριών ημερολογιακών ημερών, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την pamepharmacy.gr.
Σε περίπτωση διαπίστωσης, κατά την παραλαβή, ελαττωματικών προϊόντων ή λάθος προϊόντων με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του pamepharmacy.gr , γίνεται άμεσα αντικατάστασή τους χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνσή σας, εφόσον ειδοποιήσετε πρώτα το pamepharmacy.gr με e-mail στο info@pamepharmacy.gr από την ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση που έγινε η παραγγελία και στο οποίο θα αναγράφετε ονοματεπώνυμο και κωδικό παραγγελίας καθώς και τα ελαττωματικά/λάθος προϊόντα που αφορά η παραγγελία. Προϋπόθεση ασφαλώς αντικατάστασης είναι πράγματι το προϊόν να είναι ελαττωματικό ή να έχει αποσταλεί από λάθος από αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του pamepharmacy.gr και να πληρούνται οι όροι του Νόμου.
Σας παραθέτουμε αναλυτικά τους όρους και τους τρόπους επιστροφής ελαττωματικών/λάθος προϊόντων:
1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 3 ημερολογιακές ημέρες.
2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@pamepharmacy.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες ώστε κάποιος εργαζόμενος της pamemparmacy.gr να επικοινωνήσει μαζί σας για σχετικές διευκρινήσεις 
3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί από εμάς, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για την κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην pamepharmacy.gr.
4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης. 


Δικαίωμα Υπαναχώρησης


Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παραλαβή των προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και να σας καταβάλλουμε το τίμημα, οφείλετε να μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω email στο info@pamepharmacy.gr, την απόφαση σας αυτή, με ξεκάθαρη δήλωση όπως φαίνεται στο υπόδειγμα μας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του/των προϊόντων.
Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το/α προϊόν/τα στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε/αν και χωρίς να έχει/ουν ανοιχτεί η/οι συσκευασία/ες του/ων προϊόντος/ων, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς. Μετά την παραλαβή από εμάς και τον έλεγχο της αρτιότητας του/των προϊόντος/ντων υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει, συμπεριλαμβανομένων και των αρχικών εξόδων αποστολής. Πρέπει επίσης να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση/επιστροφή του ποσού. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Επομένως τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την pamepharmacy.gr και σας επιβαρύνουν. Στα επιστρεφόμενα από το pamepharmacy.gr δεν περιλαμβάνονται έξοδα αρχικής αποστολής ή αντικαταβολής.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. (Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος/τροφής, ειδών ψυγείων και προβιοτικών κλπ δεν επιστρέφονται), β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.


Παρατηρήσεις


Το pamepharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το pamepharmacy.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Μάθετε πρώτοι για τις προσφορές μας

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας
Ο λογαριασμός σας